tirsdag, april 21, 2009

Hotell oppslag Taipei

Fikk et nytt bidrag på i dag på morsomme oppslag i Kina
I hotellheisen her i Taipei Taiwan kan du lese om følgende regler for opphold på hotellet. 

1: Do not yell. (Ikke skrik) 
2: No pets. (Ingen kjeledyr)
3: Infectious patients please inform front desk. 
Syke pasienter si fra til resepsjonen. 
4: Inform front desk if you do not feel well during your stay at the hotell. (Informer respesjonen hvis du ikke føler deg frisk mens du bor på hotellet. 
5: If there is anything need to be improved please inform us. 
(Hvis du er noe som trengs å forbedres vær så snill å informer oss.) 





Klikk på bildet for å få det større/Click on the picture to enlarge it. 

Et øyeblikk fikk jeg lyst til å skrike for å se hva som skjedde, 
samtidig som skiltet fikk meg til å føle meg litt uvel, men jeg tror jeg skal la være å si ifra i resepsjonen. Jeg er usikker på hva hvilke misforståelser som kan oppstå og litt redd for å bli sperret inne på isolasjonsavdelingen på et sykehusene i byen. 

Fra spøk til alvor  - jeg har det egentlig helt greit her på Friendship hotell i Taipei.
Helt ok rom og internet er det også - gratisk og inkludert tilogmed. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar