torsdag, september 09, 2010

Årelating

Årelating var/er en metode mange kulturer bruker får å helbrede diverse sykdommer. Noen ganger med svært dårlig utfall. Her ser dere en en kinesisk variant av typen

I følge min kinesiske lege og gode venn Ah Fu skal dette virke mot blodtrykk - sammen med akupunture behandlingen han gir meg. (Se tidligere blogg innlegg. )

I følge min er det greit å bli kvitt litt "dårlig" blod samt lette litt på trykket.
Det er snakk om veldig lite blod - kanskje noen milli liter.

Tror Ah Fu bruker "sugeklokka" til å sørge for at det ikke kommer blod på boksa mi.

Må si at her er jeg ganske skeptisk, men det totalt sett virker behandlingen - akupunture og årlating, storveis og synes å ha mye mer effekt - i hvert fall på meg en pillene jeg har spist de siste året - og som jeg for objektivitetens sakens skyld opplyser å forsetter å ta.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar