tirsdag, august 28, 2007

Joggeskoa mine kan snakke med Ipod Nano'ene

Kjøpte nye joggesko i går. Leste igjennom brosjyra i boksen i dag og fant ut følgende revolusjonerende nyhet. Skoene mine kan snakke med en Mp3 spiller - Ipod Nano - hvis jeg hadde hatt den - må i tilfell kjøpe en plugg eller sender eller noe slit i tillegg til spilleren.

Joggeskoene har en sensor i sålen!
Ipodens audio feedback kan fortelle meg hvor langt jeg har løpt, fart, og kolorier brukt.
Bør jeg kjøpe dette? Hva tror du jeg har lyst til?
La det bli en liten gjettekonkuranse blant mine lesere basert på deres oppfattning av meg.

I samme leia - det har vært stille på Fat Man Grønvold fronten/postene i det siste
Vekta på kontoret mitt sier nå kl 16:41 HK tid den 28/8 2007 at jeg veier... 81kg. Altså reduksjon. Men jeg ble litt frustert her om dagen .

Veide meg på en skikkelig vekt i bassenggarderoben. En sånn med lodder og det hele. Den viste ca 85 kg. Antar at vekta jeg har hjemme viser for lite. Men det går nedover.
Altså har jeg faktisk fremdeles ca 10 kg igjen til 75.
Jeg jobber med saken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar