tirsdag, oktober 30, 2007

Åtte dager med "Back-to-Back" møter fra 09.00 til 21:00 samt laaaang tur.

Dialogen på kirkelederkonferansen var spennende. Kineserne som deltok fra Fastlandskina, Hong Kong og Taiwan fikk god anledning til samtaler og bli kjent med hverandre. Mye spennde arbeid kan komme ut av dette i framtiden.
Dog å sitte i møter hele dagen fra morgen til kveld i åtte dager var litt for mye.

Da jeg kom hjem til Hong Kong på onsdag var det kun fire dager til lørdag. Det var dagen for generalprøven for "Trailwalker" som går av stabelen 9-10/11. Vi gikk 50 km og brukte 14 timer på det.

Men det var tøft. Litt før halveis i rute lørdag møtte jeg veggen! - det kan ikke sies på noen annen måte. Bena ville ikke mer og jeg orket rett å slett ikke å gå videre. Måtte legge meg ned. Etter 15 minutter på ryggen i stien, med teamet som maserte leggenen mine - kunne jeg reise meg opp og gå de resternde 30km. Stor takk til Billy og HK som ikke gav meg opp. (Jeg var ganske nær å gi meg selv opp.

Det ble ganske tydelig for meg at gåing i Norge i flatt Østlandsterreng ikke holdt særlig for HK forhold. Der er det stort sett opp og ned hele tiden.
Jeg hadde nok i tillegg endel jet-lag i kroppen (Sover ikke så godt de første nettene etter å ha krysset mange tidsoner) samt litt forkjølelse og vondt i halsen. Det gjorde nok ikke dagsformen noe særlig bedre. Men jeg kom altså igjennom det og nå håper jeg at formen sitter
til selve dagen fredag den 9/11.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar