fredag, august 22, 2008

Lenge siden sist, men det er både kjempebra å være meg, men tiden strekker ikke til

Hi there
Jeg har hatt for mye å gjøre i det siste, men trives fortsatt kjempebra både i HK, med kollegaene mine og med alt jeg gjør. Det er bare for mye av alt - med et stort unntak.
(Treninga for Trail Walker II) Ja vi skal delta i år igjen.)
Jeg elsker å slite meg opp og ned fjelltopper i HK.
Kanskje kan det lages en andakt om det og relateres til mitt kall til Kinesere. Å jobbe her har mange "fjelltopper" å slite seg opp på. F.eks språk osv.
 
I dag er jeg sur fordi det var Tyfon signal nr 9 i går.
I dag bare siler regnet ned - så jeg fikk ikke gått vår natttur via Needle hill, Grassy Hill and Tai Mo Shan.
Planen var å drikke morgente i Chuen Long kl 05:30 etter 5-6 timers ganske tøff gåing!
Men det er herlig, godt og altid meningsfyflt å dele livet sitt med mange kinesiske venner.
Kona til et medlem har terminal kreft i lungene - hun er ikke kristen.
De har hatt et "slitsomt" ekteskap og barna er nå 12 og 15.....
Besøker de i dag regner jeg med. Dere kan være med å be for de og meg for den saks skyld. Det  besøket er på en del måter krevende.
ojg
 

****************************************************

Regards/Hilsen : Rev. Ole Jacob Groenvold/Cheung Nga Gok

H. phone: + 852 2779-2940, Cell +852 6287-1952

Mail: ole-jacob@kinainfo.no Web page: http://www.kinainfo.no

Blog: http://kinainfo.blogspot.com

****************************************************

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar